Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

onsdag 11. august 2010

Jeg fortsetter

bilderaset mitt fra sommerferien, men jeg lover - dette er det siste :-)

Voss - en utrolig vakker plass!
Her dreide tydeligvis det meste seg om å komme opp i luften og så sveve rundt.



Jeg blir helt satt ut når jeg ser seilfly som trekkes opp. Det ser så vakkert ut, og jeg kan bare forestille meg følelsen da kroken slipper, motorduren fra det andre flyet blir borte i det fjerne - og alt som kan høres er vinden som suser i ørene - svisj, svisj.
Skulle virkelig ønske at dette var noe jeg turde være med på, jeg tror det er en stor opplevelse.



Paraglidere og seilfly i skjønn forening - jeg fikk kink i nakken etterhvert jeg :-)



Men så er det noen da, som ikke er like heldige i landingen...



Kanskje var det denne karen...
Hans sjanser for nye hopp på en stund er visst små - men om det var helt lurt å sette ham i bookingen for tandem vet jeg ikke helt
- jeg så ingen som kjøpte seg tur :-)



Veien hjem fra Bergen gikk jo over fjell og gjennom daler - nydelig ikke sant? Det er jammen et vakkert land vi bor i!



Og snipp snapp snute, da var det ferieeventyret ute - og vi var alle enige om at det hadde vært en superflott tur :-)

Last shots from my vacation :-)
All the photos taken of the sky is from Voss, a beautiful place up in the mountains, not so far from Bergen. This is our way home again, lots of mountains :-)