Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

mandag 2. august 2010

Et nytt bidrag

Etter å ha finlest reglene i fotokonkurransen til Petunia, skjønner jeg at jeg kan poste både 2 og 3 bidrag. Og det gjør jeg gjerne :-)
Dere får tilgi meg, men linken til hennes blogg ligger i den fargede skriften over her, jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få til slik at det blir linket ved å trykke på bildet :-)


Mitt bidrag denne gangen er fra Voss.
En utrolig skjønn bygd vi besøkte i sommerferien, og her var det full trafikk i luften. Paraglidere og seilfly om hverandre, det var helt herlig å se. Slik dette bildet viser vil jeg alltid huske Voss;



Shot in Voss, an incredible beautiful place we visited during vacation. The place is known for extremesport, and there where lots of paragliders in the sky at the same time - a remarkeble view. And it got even better when a glider joined them :-) This is how I always will remember Voss.