Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

mandag 26. juli 2010

Fredholm besøkshage

Det er kjempekoselig å dra på tur med Gamleheksa, og denne gangen tok hun meg med til Fredholm besøkshage.
Og for en hage! Dette er slikt jeg bare i mine villeste drømmer kunne tenke på å ha det, nei slik tror jeg at jeg må overlate til andre og heller komme på besøk innimellom for å nyte.
Jeg kom tilbake med 156 bilder, 38 av de MÅ jeg bare blogge, og da lages det collager...
Men selv med collager kan jeg advare for langt innlegg. Og til alle dere som ennå ikke har vært i denne hagen - dette anbefales virkelig! En flott søndagstur hvis du bor rundt Oslo - og blir du sulten etter hagevandringen kan du gjøre som vi gjorde - koste oss med en matbit på Viken II :-)





















Shots from Fredholm, a privat garden to visit, 30 min drive from my home.
This is the most wonderful garden I have seen, and I just had to post all these photos. None of them was possible to leave unposted :-) After our visit we had a meal at a restaurant down at Lake Mjøsa.