Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

lørdag 31. juli 2010

Fotokonkurranse hos Petunia

Petunia er en kreativ dame, og nå har hun gående en fotokonkurranse i bloggen sin som heter Mitt lille land.

Jeg føler jo at jeg har vært halve Norge rundt i sommer, og har masse flotte bilder - så her må jeg bare være med!

Dette bildet er tatt i den vakre norske fjellheimen, et sted på strekningen mellom Lærdalstunnellen og Hemsedal. Hva det heter akkurat her vet jeg ikke, men det var en nydelig plass å fiske noen stoler ut fra bilen og ta en liten kaffepause på :-)




Har du lyst til å være med på konkurransen du også kanskje? Det er massevis av tid igjen for å poste et bidrag - fristen er 15.august.

My contribution to a photo competition in this blog.
Shot in the mountains this summer, somewhere between Lærdal and Hemsedal.