Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 22. juni 2010

Så har vi kommet til reptilene

Ja jeg poster fremdeles bilder fra Osloturen jeg, og nå har jeg kommet til reptilparken.
Ettersom jeg har lovet at jeg skal advare sarte sjeler før slike ekle kryp blir postet her i bloggen, så kan jeg nå fortelle at den som scroller nedover etter papegøyen gjør det på eget ansvar :-)
Oslo Reptilpark er nok ikke et sted jeg ville ha besøkt på egenhånd, jeg kan stå over slike krypdyr jeg også - mer her oppdaget jeg at flere av de var jo faktisk søte...



Apekatter og papegøye hadde de også, uten at jeg vet hva de har med reptiler å gjøre...



Jeg overrasker vel ingen når jeg sier at jeg ikke husker navnet på disse krypene :-)



Men her har vi iallefall en brillekaiman



Hmmmm



Og dette tror jeg kanskje kan være en pytonslange




Nesten så sikker på at dette er en skjeggagam



samme her



og dette regner jeg med er en frosk :-)



Still posting shots from my trip to Oslo, and here we are in the reptilepark. I don't know any of the names of these reptiles in English, eh I don't know all of them in Norwegian either :-)