Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 7. mai 2010

Innimellom

forhåndsposter jeg innlegg i bloggen min, uten tanke på om jeg skal være hjemme eller ikke...
Da kan det se ut som at jeg blogger i vei og hopper over å kommentere hos dere andre...
Som denne uken for eksempel...
Mens jeg har nytt livet i Larvik, har bloggen min levet sitt eget liv...
Men nå er jeg hjemme igjen - og jeg kommer på besøk til dere alle i løpet av helgen - lover!
Og kanskje blogger jeg noen flere bilder fra turen også :-)


Inbetween I prepost in my blog...
Without thinking if I will be home or not...
Then it may seem that I don't care about commenting in your blogs...
Like this week...
While I have been away by the seaside, my blog has lived it's own life...
But now I am back, and I will visit you all during weekend - and mabybe I will post some more photos from Larvik :-)