Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 25. mai 2010

Flere safaribilder

Vi pleier å ha et tema å holde oss til på hver fotosafari med fotoklubben.
På denne dagen mener jeg å huske at temaet var "vann og strand" og jeg kan vel bare først som sist innrømme at jeg ikke holdt meg til temaet... Jeg hadde visst ikke med meg et eneste bilde hjem som hadde noe med vann eller strand å gjøre...
Men jeg drev med mye annet morsomt da :-)
Som å ta bilder av ting i bevegelse, med fokus på hovedmotivet;




eller å ta bilde av ting i bevegelse med spooky effekt;





Men mest ble det makrobilder, kjettinger er en stor favoritt hos meg :-)




En gammel kabelrulle er heller ikke å forakte :-)




Her er vel det nærmeste jeg kom temaet denne dagen tror jeg, det er faktisk Mjøsa i bakgrunnen :-)




Men et tema er jo ingen tvang, hovedsaken er å kose seg og ha det gøy med kameraet - og det fikk jeg til :-)

More shots with my 105mm portrait/macro lens