Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

lørdag 6. februar 2010

En fin start på helgen

I går kom postmannen med pakke til meg - oj for en fin start på helgen!
Og inni pakken lå det hesper med det lekreste alpakka garn i nydelige farger, en såpe som lukter himmelsk, og et vakkert hjemmelaget kort.
Tusen, tusen takk Viola - som du ser av mailen min har jeg allerede store planer for garnet :-)

Og når jeg i tillegg tar meg selv i kragen og slenger sammen en eplekake - ja da må jo bare helgen bli super!
God helg allesammen!


What a great start on the weekend! The mailman brought me a parcel from Viola with lovely alpaca yarn, soap and a beautiful card. She is the kindest ever - thank you so much Viola!
And I even baked a cake - with apples in it. Yes, this will be a great weekend, I can feel it :-)
Happy weekend to you all!