Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

mandag 25. januar 2010

Oppryddning

Jeg har vært pc-løs mesteparten av helgen, pga oppryddning. Det har blitt fjernet og komprimert, avinnstallert og innstallert på nytt, og nå sitter jeg med en pc som jobber raskere enn om den var ny. Såå deilig å ha en data-ansvarlig som kan jobben sin!
Jeg ble litt nervøs da han opplyste om at alle cookies måtte vekk - var redd han mente sjokoladecookiene i kakeboksen min :-)





I have been offline most of the weekend due to grande computer makeover. The one in charge of the computers (read DH) in my house has done a great job, and now my pc works faster than ever. He got me worried for a bit when he told me all the cookies had to go, but fortunately he didn't mean my chocolatecookies in the cookiebox :-)