Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 10. november 2009

Linselus...

Ja det var jo egentlig luen og halsen jeg har strikket som skulle fotograferes, men når mor setter seg på huk så kan det vel ikke bety annet enn kos og lek tenker Leon :-)
Dette settet har jeg strikket av 2 nøster "klappe på" garn som jeg fikk for en stund siden. Det har ligget i strikkekurven min og regnet med at det skulle bli skjerf, men nå har det blitt såpass uggent å gå tur med hunden at jeg trengte en lue i passelig tykkelse så da ble planene endret.


Garnet er ekstra fine merino fra Det Mjuke, og oppskriften har jeg bare funnet på selv. Halsen er lik luen, ja uten fellinger da :-) Deilig, mykt og akkurat passe varmt, yes - da er vi klare for tur!
Whenever I get to the same hight as Leon, all he can think is - yes, playtime :-) But this time it was a photoshoot of my new hat and neckwarmer that was on my mind. No pattern used, the neckwarmer is same as the hat - well no decreases of cause:-) Yarn from Det Mjuke, ekstra fine merino - oh yes, we are ready for a walk :-)