Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 17. november 2009

Ååå så fornøyd

For lenge siden strikket jeg Lina luen i en along, og den luen likte jeg veldig godt.
Men, det gikk som det gikk, og luen ble en julepresang uten at det egentlig var meningen. Jeg var fast bestemt på at en slik lue skulle jeg også ha, og nå har jeg tatt frem mønsteret på nytt og strikket en til meg selv også. Og siden jeg ble svært fornøyd med det forrige settet jeg strikket, med lue og hals, så har jeg gjort på akkurat samme måten her. Halsen er akkurat lik luen, men jeg feller av istedet for å lage "topplokket".

Og så er det ikke alltid like lett å velge hvilket bilde jeg skal blogge :-)
Så her får dere to rimelig like bilder, men de viser både lue og hals på to forskjellige måter syntes nå jeg da iallefall :-)
Garnet jeg har brukt er BC Lucca garn, myk deilig merino.


Jeg har visst ikke vært på nettet siden torsdag fant jeg plutselig ut...
Joda, dagene har visst bare rast avgårde. Og skikkelig fornøyd med pausen er jeg også - noe av den bestod i å reise hit hvor jeg fikk velge mine egne julepresanger :-)))))


Fantastisk utvalg for ei som bor på landet, tusen takk Annepålandet som tipset meg om butikken for leeeeeenge siden. Men Ting Tar Tid vet du :-)
Og ribba er i hus takket være Ultra på Bryn senteret - åh hvor jeg savner den butikken.

Another hat and neckwarmer for me, this time from the pattern The Lina hat. Knitted in BC Lucca yarn, soft and cozy merino.
I have not been on line since Thursday... And one of the things I have been doing is travelling to Oslo, visited a biiig photo shop - and I got to select my own X-mas gifts :-)))))))))))