Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 17. september 2009

ABC i ord og bilder

Siste bokstav i alfabetet står for tur, og jeg introduserer Å med en stor fanfare.


Jeg har nemlig hatt en høyst formell intern kåring av Årets Petunia :-)
Og vinneren ble - tamtaratam - denne damen! Ja, det er vel ikke tvil om hvem jeg snakker om...

Plaketten er din til odel og eie Petunia, den blir nemlig bare delt ut en gang.

Petunia er damen bak den norske versjonen av ABC Wednesday, nemlig ABC i ord og bilder. Hun har lagt ned en masse tid og jobb i dette, og jeg vil si Tusen, tusen takk Petunia - dette har vært kjempemorsomt å være med på!

Og til dere som ikke har fulgt bloggen hennes gjennom alfabetet, kan jeg bare sterkt anbefale å ta en tur i etterhånd. Hun har laget en hel reklamekampanje for byen Bergen, og det er så mye vakkert hun viser frem. En ting er helt sikkert, og det er at jeg skal til Bergen på ferie etter at jeg har sett alt det flotte byen har å vise frem. Ta deg en kaffekopp, gå inn på denne linken og nyt, og så sees vi sannsynligvis på ferie i Bergen :-)

Men det stopper visst ikke her - neste fredag starter ABC i ord og bilder på nytt! Da en vi tilbake til bokstaven A - jeg har meldt meg på en ny omgang, kanskje du har lyst til å være med også ?