Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 21. august 2009

På høy tid

Ja nå er det på høy tid at leggingsene mine blir blogget! Ferdige har de vært i lang tid, det var bare bilde som manglet. Og med kamera som har vridbar skjerm burde heller ikke det være noe problem, for bilde klarer jeg jo da å ta selv.
Her er de iallefall, fiks ferdige og klare for bruk :-)
En er trukket over kneet, og den andre dekker bare leggen slik at dere kan se begge deler.

Og en god ting kan vel ikke gjentas for ofte - de er strikket med pinne 2,5mm i Dale Baby ull, mønster har jeg kjøpt her og det er min gode Ravelryvenn Twistedinstitches som har designet de. Jeg er så superfornøyd med de, og siden mønsteret inneholdt to forskjellige leggingser skal du ikke se bort i fra at det kommer et par til etterhvert :-)

Egentlig skulle det vært ABC i ord bilder her i dag, men fantasien min fikset ikke bokstaven Y :-)

My leggings are done, well infact they have been for a while. Only photo was missing. But here they are, ready for use, one pulled over my knee and the other one under so you can see the difference.They are knitted on needle 2,5mm in Dale Baby wool yarn, the pattern can be purchased here, and the designer is my good Ravelyfriend Twistedinstitches. I am totally in love with these, and since the pattern included two pair of leggings you probably will see the other pair in a while :-)