Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

onsdag 1. juli 2009

Nesten klar :-)

For litt siden nevnte jeg et strikkeprosjekt jeg bare MÅ lage - nydelige mønsterstrikkede leggings. Nå er garnet kjøpt inn, jeg traff ganske så bra på fargene syntes jeg, og mønster ligger snart i postkassa, oj som jeg gleder meg til dette! Dette blir mitt sommerprosjekt nr 1 og kjenner jeg meg selv blir de strikket i en rasende fart - jeg liker mønsterstrikk jeg :-)
Disse nøstene er forresten halvparten av kjøpestoppsprekken på garnsiden, og de er sååå verd det!


Her kan dere se hvordan Lulu leggingsene blir når de er ferdige. Og neida, jeg har ikke smugstrikket - dette bildet har jeg lånt med tillatelse fra min gode venn på Ravelry Twistedinstitches fra USA. Det er hun som har designet mønsteret - er det ikke bare helt utrolig nydelig ?? Jeg gleder meg sånn til mine er ferdig, og det er nesten slik at jeg lengter litt etter vinter, ja bare litt altså, for da kan jeg jo bruke de. Men først må de strikkes :-) Skulle du ha lyst til å strikke slike også finner du mønsteret til salgs her. I denne butikken har jeg handlet mer enn en gang :-) og jeg er hittil veldig fornøyd med service. Garnet hun har brukt kan også kjøpes i denne butikken, men jeg nøyde meg med norsk Dale garn siden mine leggings ellers ville vært verd en formue når man skal legge til frakt, toll og mva :-)

A little while ago I mentioned a project I just HAD to knit - the LULU leggings. I have purchased some yarn, and the pattern is on it's way from the US, wow I am sooo looking forward to co! This will be my no1 summerproject, and if I know myself right they will be knitted with high speed - I love Fair Isle knitting :-) The photo of the finished leggings I have borrowed (with permission of cause) from my dear Ravelryfriend Twistedinstitches. She is the great designer of these beautiful leggings :-) The pattern, and the yarn if you choose can be purchased here. It is almost (but only almost) as if I look forward to comming winter, because then I will be able to wear them - but first the knitting :-)