Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

onsdag 8. juli 2009

Husker dere

hva jeg drev med i januar i år ?
Nei, det gjør dere sikkert ikke - jeg har fortrengt det selv også :-)
Men for å oppdatere dere så strikket jeg på skjerfet mitt i Kalenderskjerf alongen. I 24 dager satt jeg og strikket en mønstersnutt med hullmønster hver dag, og da jeg var ferdig var jeg så lei at jeg kunne spy. Skjerfet ble lagt langt inne i et skap for at jeg skulle slippe å se det :-) Der har det ligget og ventet på blokking, og nå har jeg endelig forbarmet meg over det.
Jeg fikk strikket opp en stor bunt Kauni fra lageret mitt, det er jeg kjempefornøyd med :-) Men med skjerfet vet jeg ikke helt... Etter blokking er det 3 meter langt og 35 cm bredt, litt uhåndterlig i størrelsen... Det blir vel lagt tilbake, langt det inne i skapet, men nå er det iallefall ferdig :-)
My Calendarscarf is finally done! The knitting I did in January this year, but when finished it ended in a closet waiting for me to block it. I was sooo fed up with this scarf after knitting a patternpiece every day in 24 days so I just hided it, very happy not being able to see it for quite a long time. But now it is finished, blocked an ready to use... Happy ? Eh not very much, it is way too big 3m long and 35 cm wide - it will probably end up in the closet again. But this time at least it is finished :-)