Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

søndag 5. juli 2009

Et sommerprosjekt til

Jeg klarer aldri å bare holde på med et prosjekt av gangen. Ofte har jeg både tre og fire, i sommer har jeg to :-) Dette er andre halvpart av kjøpestoppsprekken min, ullgarn til et teppe. Jeg har sååå lyst til å hekle tepper, mange tepper, men så er det veldig begrenset hvor mange jeg trenger i heimen og på hytta. Men disse lappeprosjektene er veldig hendige å ha i veska, og ikke er det mye å dra på når man reiser rundt med fullstappet bil, så teppe blir det!
Fargegjengivelsen på garnet var ikke lett å få til, dette er noe i nærheten av virkeligheten...
Jeg har tyvstartet noen prøvelapper, og slik ser de ut.
Jammen var det rask hekling, enkelt 5 lapper på en kveld, jo dette skal nok bli ferdig i sommer tror jeg :-)
Oppskrift på lappene fant jeg forresten her.
My second summerproject, a crochet blanket. This is an "takes no space" project to bring in an overloaded car on summervacation. The colores you see are not the real ones, this was difficult colores to shoot :-) And I have jumped the gun with some patches, fast to make - 5 of them in a evening - yes this blanket will be done by the end of the summer :-)