Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

mandag 27. juli 2009

Fargeutfordring

Anne på Moseplassen holder aksjon mot regnværssyken - en fargeutfordring!
Jeg tar imot jeg, for nå er jeg rimelig lei av grått regnvær og trenger en oppmuntring.
Glade farger gjør meg glad, og de glade fargene som gjør meg mest glad er de i garnlageret mitt. Ikke det at fargeglade blomster ikke gjør meg glad, men jeg må innrømme at å sette på seg et par fargerike votter når snøen laver ned og hunden må luftes, ja det gjør turen litt gladere :-)
Derfor har jeg laget en votte og vante collage av det mest fargerike, og når jeg ser på det nå så tenker jeg bare; jøss har jeg strikket alt dette... Og det er bare de med glade farger, de andre er jo like mange. Og så ble jeg dobbelt glad jeg da :-)
Tar du utfordringen du også?

Colorful chalange, I choosed a collage from my most colorful mittens and gloves :-)