Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

onsdag 3. juni 2009

Sommeravsluttning

Vi har hatt sommerfest og sesongavsluttning for Bianco Ristorante og Spa i helgen.
Naboens katter gjør det til at jeg ikke tør å mate lenger. Gress og busker i skråningen under treet er blitt et flott gjemmested for de der de sitter og venter på at fuglene skal spise på bakken. Det er kos å mate og fotografere fugler, men jeg vil ikke at de skal bli kattemat.
Så derfor har vi sommerstengt i år, og kommer tilbake med masse gode solsikkefrø til høsten :-)


Til anledningen hadde jeg utvidet menyen med a la cartè

men skal jeg være ærlig var det nok mest maurene som satte pris på de eplene:-)
"Kan du inte tala?"
Sommerhilsen fra Bianco Ristorante og Spa - vi sees igjen til høsten!
My Bianco Ristorante and Spa is closed for the summer. Due to problems with our neighbours cats I have choosen not too feed the birds during summer. The grass and bushes around the three is a good hidingplace for hungry cats, and I don't want my birds to be eaten... So, for now we are closed, but we will be back in the fall with lots of nice sunflowerseeds :-)