Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 2. juni 2009

Frøken Stemor 2009

Heldige meg, jeg fant enda en konkurranse :-)
Hos Moseplassen kan du melde deg på Frøken Stemor 2009, med bilde av din favoritt stemorsblomst.
Kjøpe blomster det kan jeg, og disse har jeg faktisk hatt utrolig lenge - jeg har nemlig funnet en ny vannemetode. Istedet for at jeg vanner selv - da dør de ofte fort - så har jeg satt ned flaske med vann opp ned i jorden så den trekker ut det vannet den trenger selv. Og når flasken er tom fyller jeg på :-) Det er jo engentlig et tips jeg fikk som kunne brukes når man dro på ferie, men her er det nå det som fungerer best selv om det ikke er ferie. Ikke vakkert med en flaske i blomsterpotta tenker du kanskje, men den er dekket til med litt kunstig krimskrams og ser slett ikke værst ut. Jeg skal ta bilde og vise dere senere :-)
Vel her er iallefall mitt bidrag til Frøken Stemor 2009:

"Frøken Herlig"
Orange blomster virker som lim på meg, jeg bare må ha. Orange er en utrolig nydelig farge og Frøken Herlig står sammen med mange søsken på terassen og liver opp dagene - jeg blir så glad og energisk av å se på de!

Yet another contest :-)