Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 5. juni 2009

ABC i ord og bilder...

Nå er det sannelig fredag igjen, og tid for nytt bilde til ABC i ord og bilder. Denne gangen er det bokstaven N som står for tur, og da er det øyeblikkelig Natur som dukker opp i mitt hode. Finnes det noe bedre enn å ta seg en tur ut i naturen og bare nyte?
Jeg er så heldig at jeg bor rett ved skogen og den er flittig brukt av meg og hunden. På varme sommerdager er det så godt å komme inn i den litt kjølige skogen, og når det regner så lukter det jo såååå godt derinne.
Her er det rådyr og elg (vel, elgen er jeg ikke fryktelig glad i da - den syntes jeg er veldig skummel å møte :-), nydelige blomster, flotte farger og en deilig ro.


I live close to a forest and Leon and me loves to take our walks here. On a warm summer day it is great with a bit cooler air, and when it rains it smells sooo good in here. There are both deer and moose in here (not too happy to meet the moose though), beautiful flowers, pretty colores and a wonderful peace.