Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 19. mai 2009

Kan det være grønnsisik?

I siste fugleinnlegget mitt påstod jeg at det hadde vært besøk av stær på Ristorante Bianco, men det viste seg at det var gråtrost gitt :-) Tusen takk Moseplassen, jeg lærer med glede!

Jeg hadde tenkt å ha en liten fuglepause i bloggen for jeg var redd det ble litt mye, men så kommer det nye fugler da - og da må jeg bare. Kanskje mest fordi jeg er rimelig spent på om jeg har klart å finne riktig navn på de. Denne gangen tror jeg det faktisk er grønnsisik - noen som tør å bekrefte eller avkrefte? Jeg blir kjempeglad for all hjelp, og det gjør ingenting om jeg tar feil - alt skal jo læres!

Jeg vil tro at det er herr og fru som er på besøk


My guess is siskin, but I am not sure :-)