Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

mandag 18. mai 2009

En halv tulipan...

Ja det var det som kom frem fra løkene jeg plantet av tulipaner med stripete blader :-)
Denne ene lille planten med en liten blomsterknopp prydet bedet mitt, og så stoppet det opp... Den ble aldri større, knoppen tørket inn og det var det...

Da er det veldig greit at andre har mere hell. Nedi gaten her så jeg akkurat samme tulipanen og nå vet jeg iallefall hvordan bedet mitt kunne ha sett ut

Samme kan det være - jeg har andre tulipaner jeg :-)

My tulipbulbs has not cooperated with me this spring... Half a tulip was what appeared from the bulbs that was supposed to be pretty tulips with stripy leaves. Then it is good that others are more lucky, the second photo is taken in a garden down the road and at least I know how the flowers look like. But I don't care - as you can see in the last photo - I have other tulips :-)