Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 26. mai 2009

Endelig litt strikking...

Joda, innimellom all fotograferingen strikkes det litt også - døgnet har jo tross alt 24 timer :-)
Enda et sokkepar har sett dagens lys, strikket på pinne 3mm med KnitPicks Essential Multi og Regia garn. Riktige gladsokker dette - mønster finner du her.
Egentlig så strikker jeg på en jakke med fletter, men det går tregt. Det er kjedelig, så innimellom må jeg ty til noen småprosjekter også. Og så har jeg meldt meg på en sjal along da... Hm, ja egentlig så trenger jeg jo ikke den jakken før neste vinter :-)
Time for some knitting again - new socks :-) Have used KnitPicks Essential Multi and Regia yarn on 3mm needles. Pattern can you find here. I am knitting on a jacket - really slowly - and I need small projeckts inbetween :-) Fact is that I don't need that jacket before next winter...