Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 1. mai 2009

ABC i ord og bilder

I dag er bokstaven I, og jeg har visst ganske så lenge hva jeg kom til å blogge.
Selvfølgelig er det Italia som blir blogget her i dag - det vidunderligste ferieland som finnes. Her har vi vært utallige ganger, og kommer til å reise igjen.

Endel av turene er fra før digitalkamera ble innkjøpt, så de bildene nyter jeg fra fotoalbum. Men mangel på bilder er det ikke, her får dere se en mosaikk.


For flere ABC bilder kan du klikke her.

Jeg har forhåndspostet innlegget fordi jeg i noen dager er uten nettverk, men skulle jeg være så heldig å komme på nett besøker jeg dere. Ha en fin helg!

Today a mosaic with photo's from the most wonderful land I know for vacation - Italy!