Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 30. april 2009

Ny strandbag

Da jeg for en stund siden så Bea sin bomullsveske var jeg ikke sen om å finne frem heklenål og bomullsgarn - den var jo bare sååå fin! Men så er det slik med meg da, at jeg er ikke god til å hekle på egen hånd uten mønster, så starten ble så som så. Men snille Bea laget mønster også hun - tusen takk! Og når jeg først kom i gang gikk det kjempefort, og jammen klarte jeg å finne på en lomme på egen hånd også :-)
Men så var det trådfestingen da. Jeg var så lur at jeg klippet tråden for hver stripe, og etter at heklingen var ferdig hang det tråder alle veier. Nå er det imidlertid fikset, og jeg er klar for en ny sommer med ny strandbag.

My new beach bag
My new beach bag. Crocheted in cotton yarn, and the pattern you can find here