Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

søndag 29. mars 2009

Mandagstema

Temaet i denne ukens mandagstema er "ovenfra".
Vel, finnes det foto tatt høyt ovenfra med mitt kamera så skal jeg ikke skryte på meg at jeg er fotografen. Det høyeste jeg klatrer er to trinn på stigen...
Men, vi er to her i huset som tar bilder, så derfor finnes det faktisk et bilde jeg kan bruke:) Her står min kjære i kuppelen på toppen av Peterskirken i Roma og tar bilde ovenfra over Petersplassen og en liten del av byen.
Theme in photo along this week is "from above". My contribution is a photo taken from the top of St.Peter's Basilica in Rome, Italy. Since I do not like heights I will not even pretend that I have shot this photo, this is my cohab's work.