Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

lørdag 6. desember 2008

Tagged x 2, and an award...

I have been tagged from USA - Twistedinstitches have sent me the first, and since she don't understand Norwegian I will do it in English. And since I have been lucky enough to receive another tag from Moment, (almost the same meme), I will do that one in Norwegian... So no translation here - it is the same contence in both.

The Six Things meme ( I skip the rules since I will pass on the Norwegian version)

1. When I was a little girl I dreamed of working in a postoffice as an adult - I loved the rubber stamps and inkpads they used.
2. Same age I cried my eyes out for a pet, and my parents bought a tortouise...
3. At school I sang in a choir - despite that I am totally tonedeaf.
4. I never belived the tonedeaf myself, so as a grown up I bought a piano - belive me, it is not a nice sound!
5. I am totally facinated of sign language, and my dream was to be a interpreter. But I have never learned it...
6. One day I am gonna live by the seaside! Still a dream, but one day it will come trough!
The Norwegian version has a number 7 too - so here is one for free Rachel!
7. I love sun, warm weather and a temperature in the sea warm enough to sunbath!
I don't love winter, snow, a lots of degrees below zero....

So on to the Norwegian tag...

Jeg har fått en oppfordring fra Moment som lyder slik:

"Fortell 7 ting om deg selv, både alminnelige og spesielle. Utfordre 7 nye bloggere."
Vel, her er litt om meg:

1. Da jeg var liten var drømmen min å få jobb på postkontor når jeg ble stor. Jeg bare elsket alle stemplene de brukte.
2. I omtrent samme alder fikk jeg grått meg til å ha et kjæledyr - mine foreldre kjøpte da en liten skilpadde...
3. På skolen sang jeg i kor - selv om jeg er totalt tonedøv.
4. Jeg har aldri trodd på denne tonedøvheten selv, så i voksen alder kjøpte jeg meg piano - tro meg, det lyder ikke vakkert det jeg spiller...
5. Jeg er så fasinert av tegnspråk, og har alltid drømt om å bli tegnspråktolk. Men så var det det å lære dette da...
6. En dag skal jeg bo ved havet!
7. Jeg elsker sommer, sol og badetemperatur i havet.
Jeg elsker ikke vinter, snø, kuldegrader og vintermørke.

Sånn, nå vet dere masse om meg! Og her er de 7 jeg utfordrer: Bea, HildeL, Kath, Annika, Petunia, 9na og Catta.

Og for de som ennå henger med - jeg har fått en award også!
Snille Organic-Lizzi ga meg denne for en stund siden. Tusen, tusen, takk - en kjempestor klem til deg!
Denne gir jeg videre til de jeg har tagget ovenfor!