Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

søndag 24. august 2008

En flott helg

Vi har tilbragt en flott langhelg på hytta på fjellet, og jeg har ikke strikket en maske - tro det den som vil, men det er helt sant.
Nå er høsten på vei, det er ingen vei utenom - men høstfjellet blir nå utrolig vakkert. Om noen uker så kommer de fargene jeg er så glad i og da skal vi nok opp igjen - og om ca 1 måned kommer det nok noen snøfiller der oppe - brrr vinter neeeiiiii!
This weekend we have spent the time at our cabin in the mountains, and I have not even been looking at my knitting needles. True, but a bit scaring... It is easy to see that the fall is on its way, and within a couple of weeks the beautiful colours that I love so much are all over the mountains. And - a month or so from now - we will see the first snow....
Leon trives i fjellet! Han løper løs og prøver å få med seg ALLE lukter. Leon LOVES to spend time here, he has to check every spot for the new smell.

Fiskevann har vi også i nærheten, men den som har fisket i fjellvann kjenner også til myggen.... Den er ikke min favoritt nei. There are waters for fishing if we want to. I don't, because there is not only fish, there are also mosqitoes!






Jeg har fått enda flere awarder, den første fra BeritT.
Og den neste fra Merete. Tusen tusen takk jenter, jeg blir fryktelig glad når så kreative og flotte jenter deler ut slike hederspriser til meg.
Jeg har fått og delt ut igjen mange awarder i det siste og det er alltid noen jeg gjerne skulle ha gitt til som ikke blir med på listen... Disse deler jeg derfor ut til alle dere flotte, flinke og inspirerende bloggere som jeg besøker. Ta den med dere til deres egen blogg vær så snill!
I have also received 2 more awards. The first one from BeritT, and the second one from Merete. Thank you so much to both of you! For some time now I have received and given forward many awards, and I alwalys feel that there are many of you that should be on the list, but then the list are limited to only a few blogs. These I will give to all of you great, clever and inspirational bloggers that I visit, Please take these to your own blog!