Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 25. juli 2008

Sommeren er tilbake

og bomullsgarnet er funnet frem for alvor.
Juli luen i alongen på Hobbyboden er ferdig, skikkelig fint mønster igjen. Denne har jeg strikket i bomull så den blir med på Irenesol sin along som jeg har nevnt før. Men jeg skal ha en selv også, må bare finne rette garn og farger først.
Så var det handlenett alongen på Hobbyboden. Her er mitt, også dette i bomull og fargene er det vel ingenting å si på - eller?
Mønsteret er hentet på KnittingDaily.com. Dette blir også bidrag til Summer KAL/CAL hvor det skal lages vesker.

It is hot - really hot - and it is time for knitting with cotton yarn.
First the hat, a pattern from a hatKAl, knitted also for a chemocap KAl, great - 2 in 1.
Then the bag, for Summer KAL/CAL and for a KAL in a forum - also 2 in 1.
Pattern for the hat is here, and the pattern for the bag is found at KnittingDaily.com.