Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

søndag 13. juli 2008

Et nytt sjal er ferdig

Adamas shawl er strikket med Kauni 8/1 på pinne 4 og som vanlig får jeg ikke frem den nydelige brunfargen.
Jeg syntes det er vanskelig å ta bilder og denne gang var dette det beste jeg fikk til. Ja da, øvelse gjør mester og jeg burde ta mye mer bilder av alt mulig rart for å bli bedre,men det glemmer jeg mellom slagene hehe.
Sjalet var ikke så vanskelig å strikke og nå har jeg fått blod på tann, flere sjal kommer, det er jo så utolig mange flotte mønstre der ute.
Ha en fortsatt god sommer, her regner det i dag - og i går - og dagen før - men nå krysser jeg strikkepinnene for at solen kommer igjen.

Adamas shawl knitted with Kauni 8/1 yarn on needle 4mm. As usual I can not catch the beautiful brown colour.
I think this photothing is very difficult and schould be training a lot more on it, but then I forget inbetween the photoshoots.
The shawl was not too difficult to knit, and as I have got an eye for these laceshawls there will surtainly be more of them.
Hope you all have a great summer, here it is raining today - as it did yesterday - and the day before that - but my knittingneedles are crossed for sun tomorrow!