Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

onsdag 16. juli 2008

Dette var smittsomt

Da jeg så HildeC sine Quick Sneakers måtte bare jeg også lage.
Mine er strikket i Denim bomull på pinne 3 og pyntet med noen av mine fargeglade knapper. Riktig fornøyd ble jeg, og de er allerede i bruk. Link til mønster her.
Fargen på bena kalles "fortsatt vinterblek" og med så mange regndager blir de vel hetenes det resten av denne sommeren.
When I saw that HildeC had knitted Quick Sneakers I just had to make some too.
Mine are knitted in Denim cotton on needle 3mm and I have put on some of my happycoloured buttons. I'm really pleased with those sneakers, and they are already in use.
The colour on my legs is called "still winterpail" by the way...
Vet dere hva som finnes i enden av regnbuen?
Iflg det jeg har lært skal det være en bøtte med gull, og gjett om jeg ble ivrig da jeg igår så at regnbuen endte rett bak hekken til naboen hehe.
Men til min store skuffelse var det kun grønt gress der, så enten er det med bøtten med gull bare tull, eller så har naboen allerede funnet den og sitter og teller gullpenger... Hmmm det har vært uvanlig stille der i dag...
Do you know what you are supposed to find at the end of the rainbow?
From what I have learned it is supposed to be a bucket with goldcoins, and boy was I exited when I saw yesterday that the rainbow ended just behind my neighbours hedge.
But I was really dissapointed , I found only green gras - so either is the bucket just nonsens or my neighbour has found it before me and is sitting counting his goldcoins as we speak... Hmmm when I think of it it has been really quiet there today...