Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

lørdag 21. juni 2008

Sjal og award...

Mitt første ordentlige hullmønsterprosjekt er ferdig - et Flower basket shawl.
Det som tok lengst tid med dette sjalet var å få blokket det, rart at det å gjøre ting helt ferdig skal være så vanskelig.
Det var lettere enn jeg trodde dette hullmønstergreiene når jeg først var kommet igang, så et annet sjal er på pinnene for lenge siden - dette er gøy! Strikket i La Changa alpakka på pinne 4mm og det har en nydelig grønnfarge som jeg ikke klarer å få frem på bildet.

Og så har jeg fått en award av Blomstermamma - tusen, tusen takk!
Jeg blir fryktelig glad når noen gir meg slikt, det er så godt å vite at en ikke bare blogger for egen del, men at noen faktisk liker det som blogges.

Jeg vil ikke plukke ut 5 blogger denne gangen, for det er så mange flotte blogger jeg leser og de fortjener den alle sammen. Så denne går til de bloggene jeg pleier å legge igjen kommentarer i - dere vet selv hvem dere er - ta den med!
My first real lace project, a Flower basket shawl. It has taken a long time to finish it, but that is mostly beacuse of the blocking - I never seemed to get it done.
When I first got the hang of the lace thing it was actually pretty fun knit, so another shawl is on the needles and soon to be finished. The FBS is knitted in La Changa alpaca on 4mm needles.
And then I have got an award. I am always honored when I get one of these, it is so nice to see that someone likes my blog.
I will not pick 5 blogs this time, because I visit so many great bloggers. So this award goes to those of you that have a blog that I usually comment in - YOU deseve it!