Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

lørdag 3. mai 2008

Oj sann, et par med votter gitt!

Siden jeg offisielt har bekjent at jeg er vottegal og vottesamler er vel dette ingen bombe.

Norske mønstervotter fra votteklubben i Projo.

Det går visst litt tregt med både blogging og surfing om dagen, men jeg kommer sterkere tilbake! Vil iallefall si tusen takk for alle de hyggelige kommentarene og hilsenene dere legger igjen hos meg - det er kjempekos! Ha en fin helg allesammen!

Since I have officially announced that I am a mitten addict and a collector, this may not come as a surprice to any of you; a new pair of mittens... Norwegian mittens from a mittenclub I have joined at Projo.

Happy weekend to you all, and thank's for all your nice comments! I appriciate each and one of them!