Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 6. mai 2008

Mine skatter...

Vibbedille har lagt en utfordring i sin blogg, vis frem dine skatter...
Åååh, hvert garnnøste er en skatt og jeg har sååå mange planer, men her har jeg tatt frem noen av de;
Vibbedille has made a chalange in her blog, show you treasures...
Oh, every little skein of yarn is a treasure and I have sooo many plans, but here is some of mine;
Zen Cashmere Sock yarn - hvem kan lage sokker av noe slikt? Ikke jeg iallefall! Dette hespet tror jeg er dømt til å forbli en evig skatt for jeg har ikke råd til å strikke det opp...
Zen Cashmere Sock yarn - I can not make socks from this beauty! I have a hunch that this forever will stay an unknitted treasure...

Artesano Hummingbird Alpaca - så mykt og så herlige farger! Dette klapper jeg ofte på og har ikke hatt en tanke om at det bør brukes til noe annet...
Artesano Hummingbird Alpaca - so soft and such beautiful colours! I pet this pretty often and it has never been on my mind to use it for anything else...

Hjemmespunnet alpaka - mykt og deilig og herlig farge. Dette skal få bli Chevalier votter hvis jeg kan få strikkefastheten til å stemme.
Homespun alpaca - so soft and the colour is great. This is going to be Chevalier mittens if I can get the gauge to fit.

Mitt Handmaiden Sea Silk. Dette har jeg slitt hardt for å få tak i, og meningen er at det skal bli et Montego Bay skjerf.
My Handmaiden Sea Silk. I have worked hard to get my hands on this, and the plan is to make a Montego Bay scarf from it.

Knit Picks Palette, jeg sier ikke mer. Jo, jeg må, votter selvfølgelig! Nyyydelig garn!
Knit Picks Palette, need I say more - mittens of cause! I love it!

Riihivilla naturfarget garn, deilig mykt og herlige farger! Votter? Jaaaa!
Riihivilla natural dyed yarn, so soft and the colours are sooo beautiful! Mittens? Yes!