Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 18. april 2008

Jeg er kjempefornøyd!

En vottepakke ble bestillt fra Finnland og jeg ventet veldig spent på postmannen. Og at jeg ble fornøyd, ja det er helt sikkert! Deilig plantefarget ullgarn med flotte farger og et flott mønster. Da var det opp til meg å fullføre slik at vottene kunne bli like fine som bildet jeg hadde bestillt etter, og det syntes jeg faktisk at jeg klarte om jeg beskjedent skal si det selv...
Og det beste; jeg har nydelige garn i blåfarger så jeg kan strikke flere par. Dette blir nok mitt favoritt vottegarn, og det kommer til å sendes Euro flere ganger til Finnland det er helt sikkert.
Litt kjedelig er det jo at de ikke trengs før neste vinter, men da har jeg iallefall noe å glede meg til. Har du lyst til å lese mer om garnet og plantefarging kan du gå inn på bloggen til Leena hvor hun også selger Riihivilla garnet og flere mønster.
God helg alle sammen!
I ordered a mitten kit from Finland and waited unpatiently for the postman; this was very exiting. And the package delivered! Gorgeous wool yarn in beautiful natural dyed colors and a great pattern! I am so satisfied with my new mittens!
And I have more yarn in blueshades so I can knit more of them!
If you want to read about Leena from Finland and her natural dying you can read this blog. It is multilangual so scroll a bit and you find English translations for evey post. Here she also sell her Riihivilla yarn and patterns. Happy weekend!