Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

mandag 14. april 2008

Fornøyd ja!


Jeg kjøpte nye solbriller her om dagen
I bought some new sunglasses









og fikk med dette nette futteralet hehe. Hvem i all verden har plass til noe slikt i vesken sammen med alle andre nødvendigheter? Ikke jeg!

with this cover hehe who have room for something like this in their purse together with all the other nessesary things? Not me!





Da er det jammen bra man har Etsy hvor flinke folk selger det de lager. Her kjøpte jeg det søteste solbrillehus du kan tenke deg av Dalinda -Plonka.

So I went to Etsy where clever people sell their homemade projekts. Here I bought the cutest little home for my sunglasses from Dalinda -Plonka.







I tillegg til en flott trekant myntpung.

And a little purse for coins.











Jeg elsker slike små dilleting, en lavendelpose som fulgte med og den lukter bare nydelig!
I just love thise little extras, lavedel mmm it smells so nice!





Fornøyd ja!

Egentlig skulle jeg bare si at jeg har visst tatt feil, det er ikke i dag man skal blogge bidraget til La Fantasien Råde alongen - det er i morgen...

Very satisfied!

And I can tell you - it is not today we are going to show the result of the Use Your Fantasy along - it is tomorrow... My mistake...