Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

søndag 6. april 2008

Akkurat hva jeg trengte nå

Et strikketøy uten mønster og diagrammer, uten rundeteller blokking og montering, bare deilig strikking uten noen konsentrasjon; et lilla skjerf med grønne striper, ca 1,5m langt i ribbestrikk med Arwetta ullgarn på pinne 3.
Just what I needed these days, a knit without pattern and diagrams, counting, blocking and mounting, just plain 1x1 rib without any consentration. The scarf is 1,5m long, knitted in Arwetta wool on needle 3mm.

Og jammen har noen snille bloggere gitt meg enda en award. Kath og Catta har gitt meg denne, tusen takk! Jeg blir kjempeglad når jeg får noe slikt, det er gøy å se at min blogg teller litt i den store blogverdenen. Siden jeg har fått denne fra før av Chatrine og delt ut min andel får jeg vel nøye meg med det.

Thank you to Kath and Catta for this award! I really appriciate it! Since I have done my share of nominations when I received it from Chatrine I don't recogn I am supposed to do more of them.