Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 6. mars 2008

Nydelig strikkebok

Jeg har lånt en nydelig strikkebok på biblioteket, Marianne Isager's Strik a la carte. Det er fantastisk mye fint i den, og nå som jeg ser at jeg faktisk kan strikke en jakke (ja, det er bare hetten og kanten rundt igjen) så har jeg fått blod på tann.
Boken er utsolgt fra forlaget og umulig å få tak i, men jeg har heldigvis klart å få tak i en av de 4 bøkene som finnes på landets biblioteker. Leste et sted at den kommer på engelsk i løpet av året og jeg sier bare løp og kjøp!
I have borrowed a beautiful knit book at the library, Marianne Isager's Strik a la carte (knit a la carte) It is a lot of beautiful patterns inside, and now that I see that I am able to knit a jacket (yes, it is only the hood and front rib left) I most surtenly want more.
The book is Danish, also published in German, (totally sold out from the publisher) and I have read that it will be published in English during 2008. And I say; just buy it! Everything in it is so beautiful!


Disse 2 skal jeg helt sikkert strikke, Corsage og Sukkertrøjen.
These two I am gonna knit for sure, Corsage and Sukkertrøjen.






Og denne er så fin, lurer på om jeg kan få til voksenstørrelse...
And this is great, wonder if I can rewrite the pattern to an adult size....

Med disse drømmer ønsker jeg dere alle en riktig god helg!
And with these dreams of mine, I wish you all a great weekend!