Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

søndag 24. februar 2008

Stitchery og jakke

Mars mønsteret i stitchery alongen er lagt ut, og noe så nydelig da! Det er virkelig proffe damer vi har med å gjøre her, så flotte mønster som de lager. Denne gangen er det Marita som har tegnet, tusen, tusen takk, det er bare så flott. Her er mitt stitchery ferdig.
The pattern for March is already published in the Stitchery along, and what a beauty! This is really great ladies, you make the most wonderful patterns. This one is made by Marita, thank you, it is beautiful! Here is mine, stitched and finished. And the text sais "Where is the food?"

En annen ting er jakken min.... Den har vært litt i tenkeboksen. Har funnet ut at jeg har byttet om på venstre og høyrevridde fletter, så flettene blir feil i forhold til mønsteret. Men feilen er konstant og symetrien i flettene er grei så jeg vet ikke helt om jeg gidder rekke opp. Skulle tro dette går bra bare jeg fortsetter slik gjennom hele jakken...
Noen flinke flettedamer der ute?? Bør jeg rekke opp - eller går dette bra?
My jacket is another thing... It has been on hold. I have discovered that I have switched the left and right cables, so the cables are wrong considering to the pattern. But the error is constant and the symmetri in the cables are ok so I am not sure if to bother to frog it. I would think this will be ok as long as I continue through the whole jacket...
Any cable ladies out there??? Do I have to frog - or will this be ok?