Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 26. februar 2008

Litt mere stitchery

Denne søte pusekatten lekte lykkelig med garnnøstet sitt, helt til den fikk øye på Leon;
Disse får dere nok se igjen i et eller annet syprosjekt, jeg har jo alltid planer hehe.
More stitchery.
The little cute kitten played happily with her skein of yarn, until she discovered Leon...
These will come back in a sewproject, there are always lot of plans...


Tusen hjertelig takk til dere alle for rådene på jakken min! Det hjelper å ha litt backing når man ikke vet selv. Jeg har bestemt meg for ikke å rekke opp. Jakken blir ikke helt lik mønsteret, men det gjør ikke noe og det som har skjedd er at flettene nå blir oppned. Vel det er jo ikke første gang et mønster her blir oppned...
Thank you so much for your advices on my jacket! It helps with backing when I don't know myself. I have decided not to frog. The jacket will not be exactly like the pattern, but that doesn't matter to me, and what is happened is that the cables will be upside down. And this is not the first time a pattern is upside down when I knit...