Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

mandag 7. januar 2008

SE hva jeg har laget!

Nålebrevet mitt er ferdig og jeg er så stolt at jeg knapt kan stå stille!!
Kanskje ikke det flotteste på denne jord, men det er selvstitchet og selvsydd og det er sannelig ikke værst spør du meg. Fra forsiden:
My "thing" for keeping sewingneedles are finished and I am sooo proud! Maybe not the best looking thing on this earth, but at least I have done it all by myself. The front:
Baksiden:
The back:
Midten:
The middle:


Ikke så galt dette eller hva? Nå er det bare å fortsette siden øvelse skal gjøre mester...
Not that bad eh? Well, just have to keep on sewing since practice is the best way to professional...
Og siden jeg var i farta ryddet jeg i syskrinet mitt, innholdet øker visst ikke like fort her som garnlageret tydeligvis...
And after this joy and exitement I decided to tidy up my sewingbox. The contain here does not seem to increase as fast as in my yarnstash....