Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 3. januar 2008

Så utrolig nydelig vinterkveld

Bildet er tatt på kveldstur med hunden. Steinkaldt var det.....
The photo is taken a really cold evening when walking the dog....

En ny blogg har sett dagens lys. Min lille strikkevenninde har laget seg blogg. Vel så liten er hun ikke, hun er jo nesten like høy som meg, men alderen må nok ganges noen ganger for å komme til min... Iallefall, hun er kjempeflink til å strikke så ta dere en tur innom og se!

A new blog is born! A little knitting friend of mine have made a blog. Well, she is not so little, she is almost as long as me, but the age have to be multiplied several times before it reaches mine.... Anyway, she is gooood so take a look!