Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 15. januar 2008

Heldige meg!

En fryktelig snill blogger har sendt meg garn - Berroco - for at jeg skal få prøve det.
Du er en engel Knit, tusen tusen takk! Garnet er nylon/acryl , superbløtt, flott og strikke med og har en nydelig skarp rødfarge(ikke lett å ta bilder i vinterlys, men fargen på garnnøstet er mer lik virkeligheten enn fargen på den ferdige halsen). Fra jeg tok i nøstet for første gang visste jeg hva det skulle bli - en hals/krage fra boken One-Skein Wonders som jeg veldig lenge har hatt lyst til å strikke - og dette garnet passet perfekt. Jeg er kjempefornøyd, deilig mykt garn i en nydelig farge og mønsteret var slett ikke vanskelig.

An angel has sendt me yarn, yes I am a really lucky girl! Thank you so much Knit! The yarn is Berroco ,and we can not buy this in my country so she has sent me some so I can try to knit from it. It is nylon/acrylic, it is sooo soft, great to knit from and the bright red color is so beautiful. (The color on the skein is more real than the color on the finished cowl, it is hard to get the right colors in the lack of daylight we have these days.) The minute I saw the skein, felt the softness and saw the great color I knew what to knit - a cowl from the book One-Skein Wonders that I have been wanted to knit for a very long time. The pattern said don't mind that it is lace, it is easy. So I did not mind, started, and it was a very easy pattern afterall. I am so pleased with this cowl, great yarn, beautiful color and a nice pattern.