Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 17. januar 2008

Dobbeltstrikk

Ja her kan dere da se resultatet av mine votter i dobbeltstrikk.
Det var ikke så veldig vanskelig, oppskrift har jeg ikke, og jeg fant ikke noe sted hvor det var beskrevet hvordan man feller dobbeltstrikk så det gjorde jeg slik jeg syntes det passet best. Garnet jeg har brukt er tykk og god Lett Lopi og siden de i tillegg er dobbelt må vel disse varme på en kald vinterdag...
Dette garnet er ikke fotogent i tillegg til at det er dårlig lys om dagen, så den flotte lilla og gammelrosa fargen er her blitt blå i tillegg til en noe ubeskrivelig farge....
My doubleknitted mittens are finished. It was not very difficult, I have no pattern and found no description of BO so that I did like I thought it was best. The yarn I have used is Lett Lopi.

Her er de på retten;
Here, on one side;
Og her er de på vrangen;
And here, inside out;
Jeg må også få si tusen, tusen takk til Moment, Liv-Toril og Chatrine for flere "You make my day" awarder! Jeg er helt overveldet!
I tillegg har jeg fått en utfordring fra Kath, denne skal jeg blogge litt senere.
I would like to thank Moment, Liv-Toril and Chatrine for the "You make my day" awards they have given me. I am so greatful!
I have also got an challenge from Kath, that I will post in a little while.