Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

onsdag 19. desember 2007

I disse pepperkaketider...

Disse pepperkakene har fast tilhold i vinduskarmen på kjøkkenet hver jul.
De er fra den tiden jeg malte på hobbykeramikk. Jammen har det blitt noen forskjellige hobbyer gjennom årene....
These gingerbread man and woman are always standing in my kitchen during Christmas.
They are from that time I painted on ceramics. I have had some hobbies during my lifetime...

Jeg har fått en utfordring fra BeritT om å skrive en ønskeliste til jul med 7 ønsker.
Egentlig har jeg alt jeg trenger, så ønske om bedre helse og en koselig jul med familien er det som står høyest tror jeg. Og så sender jeg utfordringen til mine utenlandske venner på linkelisten min.
BeritT have made me the challange to write a list with 7 wishes for Christmas. Actually, I have a lot, so one wish for better health and one for a nice Christmas with my family is what I can think of. And I pass on the challange to my foreign friends on my link list (if you have the time)