Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 14. desember 2007

Det nærmer seg...

Julen nærmer seg med stormskritt, hva med dere, er dere i rute?
Jeg har i allefall strikket og tovet et julehjerte og så dekorert det med en liten engel. Oppskrift finnes i Sandnes julehefte 0613. Hjertet ble mye større enn jeg hadde trodd, men jeg burde jo ha skjønt ca størrelse når oppskriften sier 1 nøste... Ble iallefall veldig fornøyd, og nå henger det i vinduet i gangen.
A Christmas heart is knitted, felted and decorated with an angel. The pattern is in a Norwegian magazine-sorry. It got a bit bigger than I imagined, but I should maybe have got an hinch when the pattern said to use one skein of yarn... I think it is kind of cute and it is now decorating my hallway.
Mine Paradoxale har vokst littegrann, en vott uten tommel er ferdig.
I have knitted some more on my mittens, one mitten lacking the thumb is finished.
Og så har jeg bakt litt lussekatter. Ja jeg vet - Lucia var i går - men i går orket jeg ikke å bake.
And then I have baked "Lussekatter" in honor of St.Lucia day. Yes I know - that was yesterday - but yesterday I did not feel like baking.

Ha en god adventshelg alle sammen og kos dere gjerne med noen lussekatter. Hjertelig takk til alle dere som legger igjen så koselige hilsener, det setter jeg stor pris på!
I hope you all will have a nice weekend, and you are more than welcome to taste some of my Lussekatter. The Christmas is soon comming up, but don't forget to take a breake. And thanks to all of you who leave so many nice comments in my blog, I do so appriciate it!