Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 11. oktober 2007

Snille Catta


Jeg har fått en "You make me smile award" fra Catta - tusen,tusen takk!
Det er kjempehyggelig å høre at min blogg og mine kommentarer faktisk betyr noe for andre.
Jeg vil gjerne gi den videre til alle dere som legger igjen så koselige hilsener hos meg. Hver og en av hilsenene betyr mye for meg og jeg er innom bloggene deres jevnlig og henter glede og inspirasjon. Tusen takk til dere alle, ta denne med til deres egen blogg!
I have received a "You make me smile award" form Catta -
Thank you so much!
I am so glad to hear that my blog and my comments matters. I would like to pass it on to all of you that leave such nice comments in my blog. One and all are special to me, and I visit your blog's regularly for joy and inspiration. Thank you, and take this with you to your own blog!