Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

lørdag 13. oktober 2007

En liten julegave...

Min sambo ville ha en løs hals istedet for skjerf til turbruk så jeg fant frem litt Alpakka Baby silk og laget en til ham. Jeg syntes den ble litt kjedelig og ville pynte den litt, men der var det stopp gitt!! Han ville ikke ha pynt på - kan ikke skjønne det??
Så for å få tilfredstillt min kreativitet strikket jeg en til, og denne har jeg pyntet med litt blomster... Jeg syntes den ble søt jeg og vips, her har jeg jo en julepresang.
Oppskrift på blomstene har jeg lånt hos HildeC, tusen takk Hilde!
My cohab wanted a neck warmer so I found some Alpakka Baby Silk from my stash and knitted one for him. I thought it looked kind of boring and wanted to decorate a bit, but no! No such thing on his neck warmer !
So, to satisfy my creative moment I knitted another neck warmer, and this one I have put some flowers on... I think it is kind of cute, and someone will get this for Christmas.
I borrowed the pattern for the flowers from HildeC, thank you Hilde for sharing!