Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 7. september 2007

Uventet besøk....


Vi har fått uventet besøk på terassen, en liten roseknopp, er den ikke fin?

Bak le-veggen på terassen sto det for mange år siden noen rosebusker.... Ut i fra det jeg har fortalt om min hage så kan vel alle tenke seg hvordan det gikk med de - de er i himmelen ja! Gresset er grodd igjen, og det er lenge siden det var noe blomsterbed bak min le-vegg, trodde jeg.
For i dag fikk jeg syn på denne vesle karen som hadde sneket seg mellom plankene - jeg har visst roser i hagen jeg også!
We have got a really unexpected visit on the terrace, a little rose bud, isn't it lovely?
Many years ago there was some roses behind the fence of the terrace, but from what I have told you about my gardening you can maybe guess where those flowers are - yes, they are in heaven!
It is only grass behind that fence, I thought, until today when this little fellow showed up - Yeah, I have roses in my garden too!