Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 4. september 2007

Jeg har fått KAL dilla!!!!


Det er morsomt å strikke, men enda mer morsomt er det når man blir med på en KAL slik at man har noen å strikke sammen med! Det har blitt noen til nå, og her er en for oss som ikke ble med på Mysteri Stole!
På Hobbyforum har vi "Mysteri sock KAL"! Vi får møstertråd ca hver uke og slik er resultatet av min strikking så langt. Jeg må jo da bare innrømme at min erfaring med diagrammer ikke er den beste, slik at jeg startet å lese mønsteret i feil ende. Men da jeg fant det ut var jeg kommet så langt med strikkingen at jeg gadd rett og slett ikke å rekke det opp. Så mine sokker får litt oppned mønster, men det gjør ingenting - tror jeg....
It is fun to knit, and it is even more fun when you join a KAL. I have done some until now, and here is one for us that didn't make the Mysteri Stole. In a Norwegian knitting forum we have started the "Mysteri sock KAL"! We get a pice of the pattern every week, and this is the result of my knitting so far. I have to admit that my experience with diagram is rather poor, so I started in the wrong end. But when I discovered I had been knitting quite a bit so my thought was; just leave it the way it is. So my socks will get what I call a upside down pattern, but that does'nt matter - I think....
Jeg har fått spørsmål om garnet - det er Silja fra Gjestal - bildet lyver litt på fargen!
I have had questions about the yarn - it is Silja from Gjestal Spinneri (Norwegian)